شروع تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در مازندران از هفته جاری

مصوبه کارگروه اضطرار مدیریت مصرف انرژی استان، ساعات کاری ادارات مازندران ۷ تا۱۳ اعلام شد و روزها پنج شنبه نیز برای ادارات و بانک ها تعطیل اعلام شد.

به گزارش کاسپین در پی مصوبه کارگروه اضطرار مدیریت مصرف انرژی استان، ساعات کاری ادارات مازندران ۷ الی ۱۳ اعلام شد و روزها پنج شنبه نیز برای ادارات و بانک ها تعطیل اعلام شد.

بر اساس این ابلاغیه، ساعات کاری دستگاه‌های مشمول ماده ۲ قانون مدیریت بحران، ادارات و بانک‌ها از شنبه تا چهارشنبه ۷ صبح تا ۱۳ خواهد بود و پنج‌شنبه‌ها تعطیل است.

در همین راستا، کسری ساعات کاری به ‌صورت دورکاری انجام می‌شود. همچنین، بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری نیز از شنبه تا چهارشنبه ۷ صبح الی ۱۳ فعال خواهند بود و خدمات به مشتریان بین ۷:۱۵ تا ۱۲:۴۵ ارائه می‌شود.

این تغییرات با هدف مدیریت بهینه مصرف انرژی اجرایی شده و مراکز خدماتی، آموزشی و بهداشتی طبق تصویب‌نامه‌های گذشته هیأت وزیران فعالیت خواهند کرد.

مدیران دستگاه‌ها موظفند بر مصرف انرژی نظارت داشته باشند و پس از ساعات اداری، سیستم‌های غیرضروری را خاموش کنند.


کد خبر: 39242

دیدگاهتان را بنویسید