یاسر ویرانی، سرپرست امور توزیع برق رضوانشهر: ۲ سیمبان برق این شهرستان که برای رفع خرابیها و تعمیرات روی تیرک برق فشار متوسط حد فاصل ورودی انزلی به رضوانشهر در حال انجام وظیفه بودند، به دلیل شکستن تیر برق بتنی سقوط کردند.
به گزارش کاسپین، یاسر ویرانی، سرپرست امور توزیع برق رضوانشهر: ۲ سیمبان برق این شهرستان که برای رفع خرابیها و تعمیرات روی تیرک برق فشار متوسط حد فاصل ورودی انزلی به رضوانشهر در حال انجام وظیفه بودند، به دلیل شکستن تیر برق بتنی سقوط کردند.
به گفته او، این سیمبانان به دلیل مصدومیت شدید به بیمارستان شهید بهشتی بندر انزلی منتقل شدند.
کد خبر:
32358
