سال ۱۴۰۱ فقط یک حقوق سهم کارگران شرکت ایران باسبار نیرو!

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از معوقه‌های ۱۰ دستمزد، بیمه و مزایای کارگران شرکت ایران باسبار نیرو در استان گیلان خبر داد

به گزارش سرویس شهروندخبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کارگران از اقشار زحمت کش جامعه هستند و زحمت‌های فراوانی را متحمل می‌شوند. اما موضوعی که برخی از آن‌ها را گلایه مند کرده واریز نشدن حقوق و یا تاخیر در پرداخت آن است. این روز‌ها کارگران شرکت ایران باسبار نیرو در استان گیلان از واریز نشدن حقوق به مدت ۱۰ ماه خبر دادند و از این موضوع گلایه کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام ما کارگران شرکت ایران باسبار نیرو برای تونل‌های سه‌گانه و پنج گانه شهر منجیل استان گیلان کار میکنیم، کارفرمای این شرکت اداره راه و شهرسازی استان گیلان است. در سال ۱۴۰۱ فقط یک ماه حقوق دریافت کرده ایم آن هم فقط حقوق پایه و هیچ حق شیفتی، اضافه کاری و… دریافت نکرده ایم. در ماه حدود ۲۷۰ الی ۲۸۰ ساعت کار میکنیم و از سال ۹۶ تا به امروز بیمه به صورت کامل واریز نشده هر بار به شرکت اعتراض میکنیم ما را تهدید به اخراج میکنند، چون قرارداد نداریم یا ناقص است، یک عده هم که اعتراض کردن آن‌ها را اخراج شدند. به اداره کار منجیل، فرمانداری و حتی استانداری هم مراجعه کردیم، ولی تا کنون هیچ نتیجه‌ای حاصل نشده لطفاً پیگیری کنید.


کد خبر: 6998

دیدگاهتان را بنویسید