ساخت بیمارستان ۲۰۰ تخت‌خوابی در آستانه اشرفیه

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس از ساخت بیمارستان ۲۰۰ تخت‌خوابی در آستانه اشرفیه خبر داد و اضافه کرد: با ساخت بیمارستان آستانه اشرفیه می‌توان به بخشی از نیازهای حوزه سلامت در این شهرستان پاسخ داد.

 

 

به گزارش کاسپین ابراهیم نجفی، نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی، در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و یاد شهدای عرصه رسانه، نقش محوری خبرنگاران در فرایند مطالبه‌گری و نظارت عمومی را محور توسعه و پیشرفت کشور دانست و با تأکید بر این که خبرنگاری فراتر از انتقال خبر است و رسالت اصلی آن، ایجاد انگیزه برای مسئولان جهت پاسخگویی به مطالبات مردم است، گفت: اگر مطالبه‌گری رسانه‌ها کم‌رنگ شود، تفاوتی میان مسئولان احساس نخواهد شد.

وی با بیان اینکه حضور میدانی مسئولان زمانی مؤثر خواهد بود که به اقدام عملی منجر شود، افزود: تنها بازدیدهای بدون پیگیری، کارآمدی لازم را نخواهد داشت.

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در تشریح عملکرد خود در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بخشی از موفقیت نماینده به پیگیری مطالبات محلی و بخشی دیگر به بهره‌برداری از ظرفیت‌های ملی برای توسعه حوزه انتخابیه بستگی دارد.

به گفته نجفی، یکی از اقدامات مهم در حوزه روستایی، همکاری با استانداری و معاونت عمرانی برای تدوین و تصویب شیوه‌نامه صدور پروانه ساخت در زمین‌های فاقد کاربری مسکونی بود که مشکل چندین ساله مردم را مرتفع ساخت.

وی در ادامه به پیگیری‌های قانونی برای جبران خسارات ناشی از حوادث طبیعی اشاره کرد و افزود: با حضور در جلسات کمیسیون عمران و رایزنی با وزرا، بر تأمین منابع مالی و ایجاد سازوکار قانونی مشخص برای حمایت از آسیب‌دیدگان جنگ اخیر تأکید شده است.

نماینده آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح‌های عمرانی این شهرستان بیان کرد: جذب اعتبارات ملی برای پروژه‌های کلیدی از جمله احداث بیمارستان جدید، بهسازی محورهای مواصلاتی منتهی به حرم، اجرای طرح‌های آسفالت و روشنایی در مناطق روستایی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار قرار دارد.

نجفی از ساخت بیمارستان ۲۰۰ تخت‌خوابی در آستانه اشرفیه خبر داد و اضافه کرد: با ساخت بیمارستان آستانه اشرفیه می‌توان به بخشی از نیازهای حوزه سلامت در این شهرستان پاسخ داد.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه با اشاره به تحولات ژئوپلیتیکی منطقه، هشدار داد: دشمنان با هدف کم‌رنگ کردن نقش ایران در کریدورهای بین‌المللی، به دنبال کاهش ظرفیت‌های ژئوپلیتیکی کشور هستند و ما باید با دیپلماسی فعال و برنامه‌ریزی دقیق، از این فرصت‌ها برای تقویت جایگاه ایران بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به امضای قرارداد کانال زنگزور و توافق‌نامه آذربایجان و ارمنستان اضافه کرد: کریدور زنگزور دست ایران را از اقتصاد اروپا می‌بندد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش بی‌بدیلی در افزایش آگاهی عمومی و مسئولان دارند، افزود: مسئولان باید حتی با حداقل امکانات، در کنار مردم باشند و خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان، هدایت و اصلاح مسیر توسعه کشور را ممکن می‌سازند.


کد خبر: 41208

دیدگاهتان را بنویسید