امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۳۰

دوره‌های آموزشی استانداری در مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی برگزار شود

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که جهاد دانشگاهی در بحث آموزش دارد استانداری می‌تواند در برگزاری دوره‌های آموزشی از توانمندی مرکز علمی و کاربردی این نهاد استفاده کند

احمدی امروز در دیدار با سرپرست جهاد دانشگاهی مازندران با اشاره به آموزش نیازمندی دهیاران به قوانین مربوط به امورمالی، اظهار کرد: بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی استانداری می‌تواند برای ارتقای کیفی دوره‌های آموزشی موثر باشد.
محمدرضا یوسفی مهر، سرپرست جهاد دانشگاهی مازندران نیز رصد نیازهای آموزشی در خصوص دهیاران را مهم دانست و گفت: جهاد دانشگاهی آمادگی لازم برای برگزاری دوره‌های مورد نیاز دهیاران را با بهره‌گیری از اساتید معرفی شده از استانداری و نیز اجرای طرح‌های پژوهشی حوزه دهیاران و سایر امور را دارد.
وی افزود: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مازندران، می‌تواند در ارزیابی و ارتقای صلاحیت حرفه‌ای دهیاران به اداره کل امور روستایی استانداری کمک کند.

سرپرست جهاد دانشگاهی مازندران با بیان اینکه باید آموزش کارگاهی در اولویت آموزشی شوراها قرار گیرد، ادامه داد: برای همه دهیاران و فراگیرانی که در دوره‌های آموزشی شوراها و دهیاران موفق به دریافت گواهینامه نشدند، دوره‌های آموزشی مجدد برگزار خواهد شد.


کد خبر: 14188

دیدگاهتان را بنویسید