مسعود محرابی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار کاسپین اظهار کرد: وزنه برداران گیلانی با درخشش خود در مجموع 20 مدال در مسابقات قهرمانی کشور و در رده های سنی مختلف کسب کردند.
وی افزود: نتایج کسب شده توسط وزنه برداران گیلانی خیلی خوب و قابل قبول بود و تیم جوانان نیز نایب قهرمان کشور شد و سایر تیمها نیز جزو پنج تیم برتر کشور بودند که کسب چنین نتیجه ای بی نظیر است.
وی ادامه داد: یکی از نکات مثبت این مسابقات این بود که اکثر وزنه برداران گیلانی سال آینده نیز می توانند در همان رده سنی حضور یابند که به طور حتم نتایج بسیار بهتری را سال آینده کسب خواهند کرد.
رییس هیات وزنه برداری گیلان اضافه کرد: پیگیری مسابقات در گیلان طی 2 سال اخیر و همچنین زیرنظر داشتن وزنه برداران و انجام رکوردگیری باعث شد تا شاهد رشد وزنه برداری گیلان باشیم.

محرابی خاطرنشان کرد: البته هدف ما این است که این تلاش ادامه یابد تا در تمامی رده های سنی بین تیمهای اول تا سوم در کشور قرار گیریم.
وی به مسابقات کشوری نیز اشاره و اظهار کرد: این مسابقات به صورت متمرکز برگزار شد و شاهد انجام مسابقات در همه رده های سنی بودیم که باعث شد تا اعزام به این رقابتها تسهیل شود چون مسابقات همه رده ها در یک مکان برگزار شد.
وی به مدال آوران گیلانی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور اشاره و بیان کرد: وزنه برداران گیلانی در بخش بانوان سه مدال نقره و در بخش آقایان, 11 مدال طلا, 2 مدال نقره و 4 مدال برنز کسب کردند و سه وزنه بردار نیز در رده سنی نوجوانان و جوانان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
وی افزود: در بخش بانوان که ساقی سپاسگزار بعنوان مربی حضور داشت, سیده پوپک حاکم زاده موفق به کسب مدال شد.
وی که به همراه سیدمصطفی رجایی مربیگری تیمهای آقایان را برعهده داشت, خاطرنشان کرد: در رده سنی نوجوانان محمدجواد بخشی, محمدرضا ابراهیمی, در رده سنی جوانان مسعود حیدری , رضا رخشایی و آریا پایدار و در رده سنی بزرگسالان سیدسپنتا حاکم زاده و نیما آقایی موفق به کسب مدال شدند.
کد خبر:
16733
