امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۳۰

رکاب زنی به وقت «درختکاری»!

کرامت عزیززاده دوچرخه‌سوار جهانگرد ایرانی با هدف ترویج درختکاری شهرها و روستاهای ایران را رکاب می‌زند.

به گزارش کاسپین کرامت عزیززاده در حاشیه کاشت درخت در محوطه اداره منابع طبیعی وآبخیزداری این شهرستان، اظهارکرد: در قالب طرح کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور به همراهی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری و کارکنان اداره آستارا، اقدام به کاشت نهال در محوطه اداره کردم.

دوچرخه‌سوار جهانگرد آستارایی با بیان‌اینکه در قالب اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت قرار است روستاها و شهرهای ایران را رکاب بزنم و اقدام به کاشت درخت کنم، افزود: هدفم از رکاب‌زنی و درختکاری در روستاها و شهرهای ایران، ترویج فرهنگ درختکاری در بین آحاد مردم است.

وی با اشاره به اینکه ۷۲ کشور دنیا را رکاب زده‌ام و در مدت فعالیت در رشته دوچرخه‌سواری، ۴۳ هزار نهال در کشورهای مختلف دنیا و همچنین ایران اسلامی کاشته‌ام، گفت: ان‌شاء‌الله بتوانم سفیر و نماینده خوبی در راستای ترویج فرهنگ درختکاری در جامعه باشم.

مازیار رضوی نیز در حاشیه کاشت درخت در محوطه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا، اظهارکرد: در قالب طرح کاشت یک میلیارد درخت قرار است به همت جمعی مردم و دستگاه‌های اجرایی طی ۴ سال یک میلیارد درخت در سراسر کشور کاشته شود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان خاطرنشان‌کرد: قطعا همکاری افرادی همچون کرامت عزیززاده به عنوان سفیر منابع طبیعی و محیط زیست در تحقق این امر کمک شایانی برای اجرای این طرح  و تشویق و ترغیب مردم برای درختکاری و اشاعه فرهنگ درختکاری خواهد بود.


کد خبر: 22645

دیدگاهتان را بنویسید