به گزارش کاسپین، بعد از بلاتکلیفی و خانه به دوشی تیم فوتبال شهرداری نوشهر که به تازگی به لیگ دسته اول فوتبال ایران صعود کرده و بازیهای خانگی این تیم به دلیل مشکلات ورزشگاه شهدای نوشهر در تهران و کرج به میدان میرفت حالا شنیده شده با پیگیریهای صورت گرفته توسط شخص اول فوتبال مازندران این مشکل برطرف شد.
با اعلام هیات فوتبال مازندران، طی جلسات متعدد رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان بامهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ مجوز حضور تیم شهرداری نوشهر در مازندران صادر شد.
در این جلسات مقرر شد تا با برطرف شدن مشکل نور ورزشگاه، تیم شهرداری نوشهر از هفته دهم در ورزشگاه خانگی از رقبای خودمیزبانی کند.
رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران در حاشیه این جلسات با تشکر از نگاه مثبت مسؤولان ارشد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و به ویژه مهدی تاج، این نوید را به مردم مازندران داد که دیدار تیم شهرداری نوشهر در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور را قطعا در مازندران و در ورزشگاه شهدای شهر نوشهر نظارگر خواهند بود.
کد خبر:
32854
