امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۳۰

تولید ۹۵۰۰ تن آسفالت در شهرداری رشت

آژانس خبری کاسپین - رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت از تولید ۹۵۰۰ تن آسفالت در مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش کاسپین، امید اکبری اظهار کرد: کارخانه آسفالت شهرداری رشت توانست در مهرماه، ۹۵۰۰ تن آسفالت تولید کند.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت ضمن قدردانی از تلاش مجموعه اداره پشتیبانی در دریافت مجوزهای لازم برای برداشت شن و ماسه، افزود: با افزایش بهره وری دستگاه سنگ شکن و تولید مصالح مورد نیاز، سازمان عمران توانست این میزان تولید را داشته باشد که در شش سال اخیر بی سابقه بوده است.

اکبری با بیان اینکه در یک ماه اخیر بسیاری از معابر اصلی شهر آسفالت شده است، گفت: آسفالت تولید شده بنا به درخواست مناطق در سطح هر پنج منطقه توزیع شده و افزون بر آن اکیپ پخش آسفالت سازمان عمران نیز در یک ماه اخیر، آسفالت معابر اصلی را انجام داده است.

وی توزیع آسفالت در مهرماه سال جاری را به تفکیک پنج منطقه تشریح کرد و افزود: طی یک ماه اخیر بالغ بر ۳۹۸۹ تن آسفالت تحویل مناطق پنجگانه شهرداری رشت و اجرا شده است.

اکبری تصریح کرد: طی مهرماه سال جاری ورودی شهرک مهر رشت (مسکن مهر)، محلات گلزاران، آزادگان، حمیدیان و خیابان اصلی محله کیژده (کوی امام رضا) طی چندین روز متوالی آسفالت شدند.

وی افزود: همچنین مرمت مکانیزه بلوار آیت الله ضیابری، زیرسازی و آسفالت کوی عرفان در حاشیه کانال آب، برخی از کوچه های خاکی در بلوار امام خمینی، زیرسازی و آسفالت کوی اساتید در محله پستک به همت سازمان عمران آسفالت شد.

گفتنی است، کارخانه آسفالت شهرداری رشت، تحت نام اداره پشتیبانی در سال ۱۳۵۶  با راه‌اندازی خط تولید سنگ شکن در مسیر امامزاده هاشم، فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۷۶ نخستین کارخانه آسفالت، با نام کارخانه تاناکا، با مخازن قیر راه‌اندازی شد. دومین کارخانه نیز  در سال ۱۳۸۸ با نام تیتان در همان مجموعه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.


کد خبر: 20858

دیدگاهتان را بنویسید