امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۳۰

برگزاری سومین نشست معاونین ذیحساب دستگاههای اجرایی استان مازندران

سومین نشست معاونین ذیحساب دستگاههای اجرایی استان مازندران با هدف بررسی آخرین قوانین و مقررات و بخشنامه های مالی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اموراقتصادی و دارایی مازندران ، سومین نشست معاونین ذیحساب دستگاههای اجرایی استان مازندران با هدف بررسی آخرین قوانین و مقررات و بخشنامه های مالی  و با حضور عسکری علیخانزاده ،معاون نظارت مالی و رئیس خزانه استان در اداره کل اموراقتصادی و دارایی مازندران برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این نشست،عسکری علیخانزاده ضمن تاکید بر پیگیری تبدیل اسناد مالکیت دستگاههای اجرایی به تک برگی دولتی (بنفش رنگ) و مستندسازی اموال غیرمنقول فاقد سند مالکیت دستگاههای اجرایی از حاضرین در جلسه خواست تا نسبت به بروزرسانی سامانه سادا اقدام نمایند.

وی در ادامه گفت: با توجه به اهمیت شناسایی اموال مازاد و اقدام برای مولدسازی سامانه ای تحت عنوان سامانه سوت زنی در وزارت دارایی افتتاح گردیده است تا اموالی را که در سامانه سادا ثبت نشده اند را به وزارت اقتصاد از طریق سامانه یاد شده اطلاع رسانی نموده و براساس این دستورالعمل اعلامی به شخص پاداش تعلق می گیرد.

علیخانزاده در پایان ضمن تاکید بر ارسال لیست آخرین تغییرات اموال فرستاده شش ماهه دستگاههای اجرایی در موعد مقرر از معاونین ذیحساب خواست تا با حضور موثر در مباحث دستگاههای اجرایی بعنوان کمک به ذیحسابان و رسیدگی به حساب عاملین ذیحساب فعال باشند.

لازم به ذکر است در ادامه جلسه،آخرین قوانین و مقررات مالی و محاسباتی توسط حاضرین در جلسه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.


کد خبر: 1241

دیدگاهتان را بنویسید