امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۳۰

بارش برف در اغلب محورهای مواصلاتی گیلان

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان از بارش برف در 13 محور مواصلاتی گیلان خبر داد و گفت: 9 محور مواصلاتی با بارش شدید برف و چهار محور دیگر نیز با بارش خفیف برف روبرو هستند

غلامعلی نیک فهم خوب روان ملاسرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی استان اظهار کرد: هم‌اکنون در 13 محور مواصلاتی گیلان شاهد بارش برف هستیم.

وی با اشاره به بارش شدید بر در 9 محور مواصلاتی گیلان افزود: محور اسالم – خلخال با حداکثر ارتفاع برف ۴۵ سانتیمتر، محور پونل – خلخال با حداکثر ارتفاع برف ۳۰ سانتیمتر، محور سیاهکل – دیلمان، حداکثر ارتفاع برف ۲۰ سانتیمتر، محور فومن – ماسوله حداکثر ارتفاع برف ۲۰ سانتیمتر، محور ماسال – گیلوان با حداکثر ارتفاع برف ۲۰ سانتیمتر، محور بلوردکان – خصیب دشت با حداکثر ارتفاع برف ۵۰ سانتیمتر، محور شوک – ملکوت با حداکثر ارتفاع برف ۱۰ سانتیمتر، محور زیاز – شوک با حداکثر ارتفاع برف ۱۰ سانتیمتر و محور بره سر – قوشه لانه – کلیشم با حداکثر ارتفاع برف ۲۰ سانتیمتر با بارش شدید برف روبرو هستند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با اشاره به بارش خفیف برف در چهار محور مواصلاتی دیگر استان نیز گفت: محور بهارستان – آقچای با حداکثر ارتفاع برف ۱۵ سانتیمتر، محور رودسر – لات محله با حداکثر ارتفاع برف ۱۰ سانتیمتر، محور رستم‌آباد – حشمت‌آباد با حداکثر ارتفاع برف ۱۰ سانتیمتر و محور شفت – امامزاده ابراهیم و امامزاده اسحاق با حداکثر ارتفاع برف ۲۰ سانتیمتر هم‌اکنون با بارش خفیف برف روبرو هستند.

نیک فهم در رابطه با وضعیت محورها در مرز استان‌های هم‌جوار نیز بیان کرد: گردنه الماس در محور اسالم-خلخال با بارش شدید برف و کولاک همراه و ارتفاع برف در آن به ۴۵ سانتیمتر می‌رسد.

به گفته سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان، گردنه حیران در محور آستارا-اردبیل با بارش خفیف برف و با ارتفاع برف ۲۰ سانتیمتر و همچنین گردنه کوهین در محور رشت-قزوین با بارش خفیف برف و کولاک همراه هست.

به گفته وی، همچنین در شهرستان‌های لاهیجان، سیاهکل، املش، فومن، شفت و رضوانشهر نیز محورهای مواصلاتی با بارش برف مواجهه‌اند.

نیک فهم از انسداد محور پونل-خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی خبر داده اما گفته است که ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی استان گیلان در جریان است.


کد خبر: 6732

دیدگاهتان را بنویسید