امضای تفاهم نامه راه اندازی نخستین هنرستان محیط بانی در مازندران

تفاهم نامه راه اندازی نخستین هنرستان رشته محیط بانی در شمال کشور به امضای مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران و مدیرکل آموزش و پرورش استان رسید.

ه نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، ضیاءالدین الماسی رئیس مرکز آموزش و تربیت محیط‌بانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در رشته محیط بانی، دانش آموزان متناسب با نیاز سازمان‌ها جذب می‌شوند و آموزش‌های هدف دار متناسب با نیاز کار آموزش داده می‌شود.

اهم محورهای سخنان الماسی بدین شرح است:

– فارغ التحصیلان این رشته، در فضای گردشگری، امداد، نجات و هلال احمر، منابع طبیعی فرصت اشتغال می‌یابند.
– سازمان حفاظت محیط زیست به سمت هوشمند شدن با بکارگیری پهپاد‌ها و فناوری‌های نوین گام بر می‌دارد و آموزش‌های جدید نیز بر همین مبنا انجام می‌شود.
– در صورت موفقیت دانش آموزان در دوره‌های آموزشی، فرآیند جذب نیز در نظر گرفته می‌شود.

اهم محورهای سخنان کاویان مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران بدین قرار است:

– یکی از اهدافی که محیط بانی دنبال می‌کند امور آموزشی است و بصورت ضابط قضایی می‌توانند آموزش لازم را ببینند.

– ۱۵ دانش آموز از اول مهر امسال در مرکز هنرستان شهید بهشتی ساری در رشته محیط بانی تحصیل می‌کنند.

– تربیت نیروی ماهر محیط بانی از اهداف راه اندازی رشته هنرستانی محیط بانی است.

 

اهم محورهای سخنان کمالی، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بدین شرح است:

– با طراحی درست رشته محیط بانی از سال‌های آینده می‌توان تعداد دانش آموزان بیشتری را وارد رشته محیط بانی کرد.
– تفاهم نامه اجرایی رشته محیط بانی، گامی در توسعه همکاری‌های رشته‌های فنی با محیط زیست است


کد خبر: 15250

دیدگاهتان را بنویسید