اعتصاب بازیکنان داماش پیش از دیدار حساس لیگ آزادگان

تیم داماش گیلان که از ابتدای فصل با چالش‌های مالی جدی روبروست، روز گذشته در تبریز با دریافت ۴ گل از مس سونگون شکست سختی را تجربه کرد.

به گزارش کاسپین، بازیکنان داماش گیلان، که چندین بار از شروع فصل به دلیل مشکلات مالی اعتصاب کرده‌اند و از حضور در تمرینات سرباز زده‌اند، امروز نیز از انجام تمرینات خودداری کردند.

این تیم در شرایط بحرانی به سر می‌برد؛ با استعفای حسین خبیری از مدیرعاملی باشگاه، بازیکنان اکنون تصمیم دارند تا زمانی که مسئولان باشگاه اقدام به پرداخت مطالباتشان نکنند، در تمرینات شرکت نکنند.

در حالی که داماش گیلان در هفته شانزدهم لیگ یک باید با فجرسپاسی صدرنشین مواجهه شود و سایر تیم ها از آنها انتظار دارند که بازیکنانشان با تمام قوا در این بازی حساس شرکت کنند و امیدوارند به زودی مشکلات مالی خود را حل کنند.


کد خبر: 35057

دیدگاهتان را بنویسید