امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان صورت پذیرفت

اختتامیه مسابقات ورزشی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران

مراسم اختتامیه مسابقات جام دهه مبارک فجر اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران تحت عنوان یادبود شهدای اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران با حضور مدیرکل، معاونین، روسا و همکاران این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، رئیس کمیته ورزشی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از اختتامیه مسابقات ورزشی در بین کارکنان این اداره کل خبر داد و افزود: کمیته ورزشی این اداره کل به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند اسلامی در ایام الله دهه مبارک فجر و همچنین عمومیت بخشیدن دامنه ورزش در بین کارکنان مجموعه و ایجاد نشاط و شادابی در آنان اقدام به برپایی یک دوره مسابقات مختلف ورزشی برگزار کرد.
علی دیوسالار سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان نیز در مراسم اختتامیه این مسابقات ضمن قدردانی از برگزارکنندگان و شرکت کنندگان این دوره از مسابقات، عمومیت بخشیدن دامنه ورزش در بین کارکنان و ایجاد نشاط و شادابی در آنان را ضروری دانست و عنوان نمود: باید ورزش و شادابی سر لوحه کار هریک از کارکنان بوده تا با انگیزه و روحیه ای بالا به انجام وظایف سازمانی خود بپردازند.
دیوسالار افزود: اهمیت ورزش و سلامت جسم و جان و تاثیر مثبت آن بر عملکرد کارکنان بر کسی پوشیده نیست.
وی یادآور شد: ورزش از نیازهای اساسی جسم و روح است و مدیران باید با جدی گرفتن این موضوع انگیزه لازم برای توسعه ورزش به همراه داشتن روحیه ای فعال در میان کارمندان ایجاد کنند.
رئیس کمیته ورزشی راه و شهرسازی مازندران ضمن اشاره به این مطلب که بحث سلامت کارمندان با کمک ورزش باید یکی از راهکارهای مدیران برای پیشبرد اهداف ادارات مدنظر قرار گیرد خاطر نشان ساخت: با توجه به این مهم ، در ایام الله دهه مبارک فجر مسابقات ورزشی در بین همکاران اداره کل راه و شهرسازی مازندران در رشته های آمادگی جسمانی، تنیس روی میز و دارت بین بانوان اداره کل و رشته های فوتسال، تنیس روی میز، والیبال و طناب کشی بین آقایان اداره کل و با استقبال بسیار خوب همکاران برگزار گردید.
گفتنی است مراسم پایانی مسابقات با حضور مدیر کل، معاونین و جمع کثیری از همکاران و علاقمندان به ورزش با اهداء هدایای فرهنگی، ورزشی و اهداءکاپهای قهرمانی اول تا سوم فوتسال و معرفی تیم اخلاق در سالن ورزشی سپاه استان برگزار شد.


کد خبر: 7760

دیدگاهتان را بنویسید