امروز: ۱۴۰۳/۰۲/۳۰

اجرای طرح کاداستر در بیش از یک میلیون هکتار از اراضی ملی گیلان

آژانس خبری کاسپین- معاون حفاظت و امور اراضی منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از اجرای طرح کاداستر در بیش از یک میلیون هکتار از اراضی ملی استان خبر داد و گفت: این طرح در سواحل گیلان هم اجرا می‌شود

آژانس خبری کاسپین- معاون حفاظت و امور اراضی منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از اجرای طرح کاداستر در بیش از یک میلیون هکتار از اراضی ملی استان خبر داد و گفت: این طرح در سواحل گیلان هم اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار کاسپین محمدرضا کشاورز در گفتگو، اظهار کرد: گیلان در حوزه منابع طبیعی دارای قابلیت‌های ارزشمندی است که باید به آن توجه شود.

وی از اجرای طرح کاداستر در بیش از یک میلیون هکتار از اراضی گیلان خبر داد و افزود: اقدامات ارزشمندی در حوزه کاداستر منابع طبیعی در گیلان صورت گرفته است.

معاون حفاظت و امور اراضی منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان با بیان اینکه نقشه‌های اراضی با طرح کاداستر هوشمندسازی شده است، گفت: با ارائه مختصات جزئی می‌توان تمام ریز جزئیات نقشه اراضی را در عرصه مختلف جنگلی و منابع طبیعی دریافت کرد.

کشاورز با اشاره به چالش‌های اجرای طرح کاداستر و نقشه برداری از اراضی منابع طبیعی، بیان کرد: ایرادات و نواقص پاسخگویی به استعلامات با اجرایی شدن کاداستر مرتفع شده است.

وی از اجرای طرح کاداستر در سواحل گیلان خبر داد و افزود: با اجرای این طرح حریم سواحل گیلان مشخص می‌شود


کد خبر: 15586

دیدگاهتان را بنویسید