شهردار پیربازار رشت:

آب شرب پیش شرط توسعه یک شهر/ خط انتقال شبکه آب رشت به پیربازار وصل می شود

کاسپین - شهردار پیربازار رشت با بیان اینکه این شهر باید در مسیر توسعه قرار گیرد، گفت: باید خدماتی در شان شهروندان فهیم این شهر به آنان ارائه گردد که تامین آب شرب بهداشتی اولین شرط توسعه یک شهر است

 

 

به گزارش خبرنگار کاسپین در نشست مشترک رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان رشت با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پیربازار، وضعیت آب شرب این شهر مورد بررسی قرار گرفت.

«علی اکبر پورعلی» شهردار پیربازار در این نشست با تقدیر از حضور رئیس آب و فاضلاب شهرستان رشت در شهرداری پیربازار، اظهار کرد: تلاش برای رفع مشکلات آب شرب این شهر در راستای پیگیری و ایجاد شبکه آب شرب پایدار برای شهر پیربازار در جهت ایجاد و اتصال خط انتقال آب شرب از بلوار گیلان به پیله داربن و سپس شهر پیربازار باید در اولویت قرار گیرد.
وی با بیان اینکه شهر پیربازار باید در مسیر توسعه قرار گیرد، افزود: باید خدماتی در شان شهروندان فهیم این شهر به آنان ارائه گردد که تامین آب شرب بهداشتی اولین شرط توسعه یک شهر است.
شهردار پیربازار با تاکید بر اینکه کاستی های موجود در حوزه آب شرب این شهر برطرف شود، گفت: آب شرب بزرگترین و مهم ترین مطالبه و دغدغه شهروندان پیربازار است که باید رفع شود.
پورعلی با اشاره به آمادگی پارلمان شهری و مدیریت شهری پیربازار در حل مسئله آب شرب، اضافه کرد: برای حل مشکل آب پیربازار، تفاهمنامه همکاری فی مابین آب و فاضلاب، شهرداری پیربازار و قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی در جهت آبرسانی و همچنین تعویض شبکه فرسوده آب این شهر منعقد می شود.


کد خبر: 13578

دیدگاهتان را بنویسید