امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

گره  کور ترافیک جنوب گیلان  گشوده می شود!

بعد از گذشت سه دهه 8 کیلیومتر باقیمانده آزادراه رشت – قزوین در محئوده رودبار قرار است در اواخر ماه جاری با حضور رئیس جمهور به بهره برداری برسد

 

به گزارش کاسپین اسدالله عباسی استاندار گیلان با اشاره به چالش های ترافیکی در جنوب گیلن به ویژه در ایام تعطیلات اظهار کرد: گیلان مقصد خیل عظیمی از گردشگران و مسافران در ایام مختلف سال است که می طلبد زیرساخت ها در این بخش فراهم شود.

وی با تاکید بر سرعت بخشی اجرای پروژه باقیمانده آزادراه قزوین – رشت در محدوده رودبار افزود: با افتتاح این پروژه گره کور ترافیک در جنوب گیلان باز می شود.

استاندار گیلان از افتتاح باقیمانده آزادراه قزوین – رشت با حضور رئیس جمهور حبر داد و اضافه کرد: این پروژه که از دولت های گذشته باقیمانده بود با پیگیری و دستور رئییس جمهور تا قبل از پایان سال زیر بار ترافیک می رود.

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور هم گفته: آخرین پروژه مهمی که در اسفندماه با حضور رییس جمهور افتتاح خواهد شد، آزادراه رودبار-منجیل است.

وی افزود: با افتتاح این پروژه مشکل ترافیک ورودی شهر رودبار حل خواهد شد.

 

پروژه باقیمانده رشت – قزوین در محدوده رودبار که سبقه بیش از سه دهه ای دارد، نمایندگان مجلس، وزرا، استانداران و مسئولان زیادی را به خودش دیده است و جزو لیست اصلی این مسئولان در سنوات گذشته بوده اما هیچ گاه رنگ «افتتاح» را ندیده است و حتی در این دولت هم چندین بار  وعده افتتاح آن توسط مسئولان داده شده اما به سرانجام نرسیده است، امید است تا پایان سال این پروژه مهم به بهره برداری برسد تا گره کور ترافیک در جنوب گیلان بعد از سال ها گشوده شود و مسافران  در صف 10 کیلومتری ترافیک شکننده اسیر نشوند.


کد خبر: 25011

دیدگاهتان را بنویسید