امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

محصول دیپلماسی علمی هستم/ پسماند سراوان فرصت طلایی که به تهدید تبدیل شد

نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رشت و خمام با بیان اینکه محصول دیپلماسی علمی هستم، گفت: پسماند سراوان فرصت طلایی که به تهدید تبدیل شد.

 

به گزارش کاسپین داوود روستایی دواطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رشت و خمام در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: احساس تکلیف کردم که در صحنه انتخابات باشم و مطمئنم این حضورم کمکی در راستای اهداف نظام است.
وی با بیان اینکه همه باید دنبال جلب مشارکت حداکثری در انتخابات باشیم، افزود: ارتباط با جوانان و جامعه نخبگانی بسیار حسنه است و باید تلاش  کنیم همه قشرها وارد صحنه انتخابات کنیم.
داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رشت و خمام با بیان اینکه دنبال اثرگذاری و تغییر هستم، گفت: حل مشکلات مردم با ارائه طرح و برنامه در اولویت قرار دارد.
روستایی با تاکید بر لزوم شناخت درست کاندیداها توسط مردم بیان کرد: مردم به سوابق، کارکردها و برنامه های افراد نگاه کنند و انتخابی اصلح داشته باشند.
وی  با بیان اینکه همه کاندیداها مورد تایید نظام هستند، افزود: انتخاب اصلح مهم است که باید مورد توجه مردم قرار گیرد.
این کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رشت و خمام به تشریح بخشی از مشکلات این دو شهرستان پرداخت و اضافه کرد: اقتصاد، معیشت و سلامت در نگاه کلی دغدغه همه آحاد جامعه است.
روستایی با اشاره به سرفصل های اقتصاد ملی و منطقه ای بیان کرد:
باید از قابلیت های موحود استان در راستای رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال استفاده کرد.
وی با بیان اینکه کم لطفی های فراوانی نسبت به صنعت کشاورزی و گردشگری شده است، افزود: گیلان در حوزه کشاورزی و گردشگری توانمندی های خوبی دارد.
نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رشت و خمام با بیان اينكه گردشگری سلامت سود قابل توجهی دارد، گفت: در حوزه سلامت و گره زدن آن به گردشگری با توجه به توریستی بودن گیلان و رشت می تواند منشاء اثرات اقتصادی باشد‌.
روستایی با بیان اینکه زیرساخت های حوزه سلامت گیلان با چالش های فراوانی مواجه است، اضافه کرد: تنها بیمارستان جنرال رشت سال هاست که در حال احداث است و مجمع نمایندگان گیلان توانایی راه آن را  نداشتند.
وی با اشاره به چالش های سن سالمندی گیلان افزود: نیروی کار جوان در گیلان بسیار کم و استان در ورطه پیری و سالمندی قرار دارد.
کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رشت و خمام با بیان اینکه رسیدگی به سالمندان باید در اولویت باشد، گفت: باید برای جامعه سالمندی گیلان در حوزه سلامت، بهداشت، معیشت و رفاه برنامه داشته باشیم.
روستایی با اشاره به مهاجرت جمعیت سالمندی به گیلان بیان کرد:باید برای مهاجرت به استان گیلان اولویت به نیروهای جوان داده شود.
وی با بیان اينكه نماینده باید فکر سلامت و معیشت مردم باشد، افزود:
تامین داروی بیماران سرطانی در گیلان بسیار اهمیت دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.
کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رشت و خمام با بیان اینکه مساله پسماند سراوان یک فرصت طلایی است، گفت: این مساله امروز به یک چالش بزرگ تبدیل شده است.
روستایی با بیان اینکه محصول دیپلماسی علمی هستم، اضافه کرد: توسعه و تبادل علم می تواند تاثیرگذار باشد دیپلماسی اقتصادی در دل دیپلماسی علمی رشد پیدا می کند.
به گفته وی، دیپلماسی علمی از مهمترین دیپلماسی ها است که می تواند دیپلماسی اقتصادی را در برگیرد.


کد خبر: 25207

دیدگاهتان را بنویسید