دود غلیظ کمربندی اسالم ناشی از نشت بنزین بود
بخشدار اسالم گفت: دود غلیظ ایجادشده در کمربندی این شهر به دنبال نشت بنزین از یکی از مخازن و آتش گرفتن آن در جوی آب رخ داده و حادثه به طور کامل کنترل شده است.
نشتی گاز خمام گرفته شد
فرماندار شهرستان خمام با بیان اینکه آسیبدیدگی لوله انتقال گاز محور خمام به بندرانزلی عمدی نبود، گفت: بلافاصله پس از این اتفاق تیم واکنش سریع شرکت گاز خمام و بندرانزلی وارد عمل شدند و مهار نشت گاز به طور کامل صورت گرفته است.
