امسال ۲۶ نفر در مازندران براثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن جان باختند
پزشکی قانونی مازندران از افزایش تلفات مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن طی هشت ماهه امسال خبر داد و اعلام کرد: امسال ۲۶ نفر بر اثر این حوادث جان خود را از دست دادند.
مرگ خاموش ۲ نفر در ساری
سخنگوی مرکز اورژانس مازندران از فوت دو نفر به دلیل مسمومیت براثر گازگرفتگی در ساری خبر داد.
روزگار سیاهِ خانواده کرجی با «ذغال»
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: ۲ مرد اهل شهرستان کرج به علت روشن کردن ذغال داخل چادر مسافرتی در یکی از روستاهای لاهیجان جان باختند.
مرگ تلخ ۴ مسافر نوروزی در ساحل گیسوم
مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش از فوت اعضای یک خانواده ۴ نفره به علت گازگرفتگی در ساحل گیسوم این شهرستان خبر داد.
مرگ خاموش دختر ۲۰ ساله لنگرودی
آژانس خبری کاسپین - یک دختر ۲۰ سالهی لنگرودی در اثر مسمومیت ناشی استنشاق گاز منوکسیدکربن جان خود را از دست داد.
