مردم قائمشهر دوست دارند بازی نساجی را در شهر خودشان ببینند
سرپرست نساجی: برای قدمت خودمان مقابل پرسپولیس بازی میکنیم نه تیمهای دیگر/ بازگشت ساکت شایعه است
سرپرست نساجی مازندران گفت:به نگاههای تیمهای دیگر کاری نداریم و برای قدمت خودمان مقابل پرسپولیس بازی میکنیم.
سرپرست نساجی:پرتاب کاتر به سمت بازیکن ما اصلا جای توجیه ندارد/در مسجد سلیمان امنیت جانی نداشتیم
سرپرست تیم نساجی مازندران گفت: یکی از مسئولان برگزاری مسابقه ما با نفت مسجدسلیمان به جای آنکه رفتاری کند که آرامش به تیم ما بازگردد میگفت بزرگنمایی میکنید.
