استاندار مازندران شکایت از رسانه ها را پس گرفت

آژانس خبری کاسپین -- استاندار مازندران با بیان اینکه مدیران شکایت خود را از رسانه‌ها تا روز شنبه پس بگیرند و پرونده را مختومه کنند، گفت: تاکنون از هیچ رسانه‌ای شکایت نکردم، کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی درصورت شکایت از رسانه‌ها، تا شنبه باید نسبت به مختومه کردن شکایت خود اقدام کنند.