شمار بیماران ماژور تالاسمی به صفر رسید/مازندران در مسیر سالمندی

ساری- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به این که آمار بیماران ماژور تالاسمی در استان به صفر رسید، گفت: استان در زمینه شناسایی بیماری های ژنتیکی موفق عمل کرده است.