امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰

دستگیری۳ قاچاقچی ضارب جنگلبانان رضوانشهری/ حال مصدومان خوب است

سرپرست منابع طبیعی گیلان، از دستگیری هر سه قاچاقچی ضارب دو جنگلبانان رضوانشهری خبر داد و گفت: حال دو مامور مصدوم و آسیب دیده خوب کنارش شده است.

 

 

به گزارش کاسپین سرخوش کرم زاده، از ضرب و شتم دو مامور یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رضوانشهر توسط قاچاقچیان چوب خبر داد و اظهار کرد: این دو جنگلبان عصر روز گذشته و به دنبال گزارش مردمی مبنی بر قطع درختان جنگلی، راهی منطقه شدند و کار بازرسی را آغاز کردند.
وی با اشاره به مواجه شدن این دو جنگلبان با سه قاچاقچی در حین قطع درختان، افزود: متاسفانه این افراد متخلف با اره و داس به جنگلبانان رضوانشهری حمله ور شدند و از ناحیه سر و دست و بینی به آنان جراحت وارد کردند و متواری شدند.
سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از درمان سرپایی یکی از جنگلبانان خبر داد و بیان کرد: جنگلبان دوم ابتدا وضعیت پایداری داشت، اما پس از گذشت چند ساعت احساس ناراحتی بیشتری کرد و لذا سریعا توسط آمبولانس به یکی از بیمارستان های رشت انتقال داده شد.
کرم زاده، از مساعد بودن حال هر دو جنگلبان مجروح و مصدوم خبر داد و گفت: جنگلبان دوم نیز امروز ترخیص شد و وضعیت جسمانی مناسبی داشت.
وی همچنین از دستگیری هر سه قاچاقچی ضارب با کمک نیروهای انتظامی و مراجع اطلاعاتی استان خبر داد و بیان کرد: دادستانی شهرستان با جدیت پیگیر موضوع بوده و پرونده مربوطه تشکیل شده است.


کد خبر: 9975

دیدگاهتان را بنویسید