امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰

ملوان در وقتهای تلف شده پیروزی را با تساوی عوض کرد

دیدار تیمهای ملوان و آلومینیوم مساوی شد

به گزارش آژانس خبری کاسپین, تیمهای فوتبال ملوان و آلومینیوم اراک عصر دوشنبه در هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی و در حضور حدود دو هزار تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند که این بازی در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

 

نیمه اول این دیدار هر دو تیم یک بازی هجومی را انجام دادند اما هیچ یک ازفرصتها تبدیل به گل نشد تا نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یاید.

 

ِدر نیمه دوم نیز همچنان دو تیم بازی هجومی را به نمایش گذاشتند که در دقیقه 60 مدافعان آلومینیوم بر روی میلاد جهانی مرتکب خطای پنالتی شدند.

 

میلاد شعبانلو باریکن تازه وارد ملوان پشت این ضربه قرار گرفت و با یک ضربه دقیق این پنالتی را تبدیل به گل کرد.

 

این بازی با همین نتیجه در حال اتمام بود که در وقتهای تلف شده, میلاد جهانی مرتکب خطای پنالتی شد که اسماعیل شریفات بازیکن تازه وارد آلومینیوم پشت این ضربه قرار گرفت.

 

اما این ضربه را دروازبان ملوان برگشت داد که رضا جبیره دیگر بازیکن تازه وارد آلومینیوم این توپ برگشتی را تبدیل به گل کرد تا این بازی در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یابد.

 

قضاوت این مسابقه بر عهده حسن اکرمی بود که مهدی عالیقدر و محمدجواد مداح به عنوان کمک داور در این بازی حضور یافتند.

 

در جریان این دیدار نیز, سیدمهران موسوی و وحید محمدزاده بازیکنان آلومینیوم اراک, محمود مطلق زاده و محمدحسین رنجبر از ملوان کارت زرد دریافت کردند.

 

تیم ملوان در این بازی با ترکیب ایمان صادقی, پدرام قاضی پور, امیرحسین یحیی زاده, سعید کریمی, مصطفی نائیج پور, محمود مطلق زاده, میلاد جهانی, محمدصادق بارانی, مهران احمدی, سهیل فداکار و مهدی مومنی وارد زمین شد.

 

همچنین سیدمهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم اراک با ترکیب حسین پورحمیدی, وحید محمدزاده, امیرمحمد هوشمند, سیدمهران موسوی, محمد مسلمی پور, میلاد فخرالدینی, علیرضا نقی زاده, مصطفی احمدی, محمود قاعدرحمتی, محمدرضا آزادی و هانسل زاپاتا وارد زمین شد.


کد خبر: 8551

دیدگاهتان را بنویسید