امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰

معرفی نفرات برتر مسابقات هاپکیدو رده های سنی نونهالان و نوجوانان در رشت

بیست و پنجمین دوره رقابتهای هاپکیدو قهرمانی بانوان کشور با معرفی نفرات برتر رده های سنی نونهالان و نوجوانان در رشت پیگیری شد.

به گزارش آژانس خبری کاسپین, در پایان مسابقات رده سنی نونهالان که در هفت وزن برگزار شد, در وزن 38 کیلوگرم عسل تشی, در وزن 42 کیلوگرم حدیث قاسمی و در وزن 46 کیلوگرم مهدیس مرادی عناوین قهرمانی را کسب کردند.

همچنین در وزن 50 کیلوگرم یگانه چنگیز, در وزن 54 کیلوگرم نازنین زهرا مهفر, در وزن 58 کیلوگرم مهدیس زارع و در وزن به اضافه 58 کیلوگرم کوثر باقری قهرمان شدند.

در پایان رقابتهای رده سنی نوجوانان نیز, در وزن 46 کیلوگرم رکسانه بوشاسب, در وزن 50 کیلوگرم بیتا شباهنگ, در وزن 54 کیلوگرم درسا سادات مرتضوی و در وزن 60 کیلوگرم حنانه متو با غلبه برابر حریفان خود قهرمان شدند.

همچنین در وزن 64 کیلوگرم فاطمه قدیمی, در وزن 68 کیلوگرم نرگس عیدیلو, در وزن 72 کیلوگرم آیناز مباحی و در وزن به اضافه 72 کیلوگرم شیدا رضوانی مقام نخست و مدال طلای این رقابتها را کسب کردند.

بیست و پنجمین دوره مسابقات هاپکیدو قهرمانی بانوان کشور از روز گذشته با حضور 180 بانوی رزمی کار این رشته از استانهای مختلف کشور در مجموعه ورزشی 6 هزارنفره شهدای رشت آغاز شد.

بانوان شرکت کننده در این دوره از رقابتها در رده های سنی نونهالان, نوجوانان, جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت می پردازند.

در پایان این مسابقات نیز که امشب خاتمه می یابد, نفرات برتر انتخاب و به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.


کد خبر: 7740

دیدگاهتان را بنویسید