امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
پایان ۱۳ سال انتظار

باشگاه ورزشی روستای خورشید نکا به بهره‌برداری رسید

به مناسبت دهه‌ی مبارک فجر، سالن ورزشی روستای خورشید نکا بعد از ۱۳ سال انتظار با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

فرماندار شهرستان نکا با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های اصلی جهاد تبیین، بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: در حوزه ورزش و جوانان در طول انقلاب اسلامی تاکنون شاهد افزایش سرانه، فضای ورزش، رشته‌ها و هیأت‌های ورزشی هستیم که قابل توجه است.

عبدالرضا بابایی افزود: دشمنان نظام در صدد کوچک شمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند، اما با نگاهی منطقی و منصفانه شاهد اقدامات بزرگ و ارزشمند توسط مسؤولان هستیم.

وی تصریح کرد: در کنار درخواست‌های مردم و وجود پروژه‌های نیمه تمام، خواستار توجه بیشتر مسئولان ورزش استان به شهرستان نکا در این زمینه و فراهم کردن فضای ورزشی در روستاها هستیم.

عادل عالیشان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران نیز، گفت: سالن ورزشی روستای خورشید کلا که از سال ۱۳۸۷عملیات عمرانی آن آغاز شده بود، با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در دهه فجر امسال ۱۰ پروژه ورزشی با اعتبارات دولتی و خصوصی در حال بهره‌برداری است.

عالیشان تصریح کرد: ۶۹ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان مازندران که اغلب در مناطق روستایی و کم برخوردار هستند با اعتبار ۲۴۵ میلیارد تومان تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسند.


کد خبر: 6435

دیدگاهتان را بنویسید