امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
شورای توسعه و برنامه ریزی ؛

ضرورت نظارت بر طرحهای اجرایی در مازندران

نظارت بر طرح های عمرانی مهتمرین محور چهاردهمین جلسه شورای توسعه استان بود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران در حاشیه چهاردهمین جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان گفت: نخستین موضوع در مورد نظارت برطرحهای استانی و ملی است که به تفکیک بخش‌ها با راه اندازی سامانه‌های نظارتی نتایج عملکرد‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی اعلام می شود.
فرج اله فتح اله پور افزود: حدود ۳ هزار طرح استانی و ۶۷ طرح ملی باید به صورت ویژه در زمینه‌های فنی ،برنامه‌ای و مالی مورد نظارت قرار بگیرد.
فتح اله پور  به سایر دستورات و مصوبات جلسه اشاره و خاطرنشان کرد: تکلیف طرح جامع و تفضیلی نشتارود به جلسه بعدی این ستاد موکول شد و همچنین بحث طرح‌های پژوهشی و تخصیص اعتبارات آن مورد بررسی قرار گرفت که ۱۱ پروژه سهم آن از بودجه به تصویب رسیده است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: آخرین موضوع این نشست را اختصاص و حق استفاده یک واحد ساختمان متعلق به دامپزشکی در فریدونکنار به اداره بهزیستی این شهرستان عنوان کرد.

ضرورت نظارت بر طرحهای اجرایی در مازندران
حسینی پور استاندار مازندران نیز در حاشیه این جلسه گفت: یکی از آسیب‌های جدی در طرحهای عمرانی عدم نظارت است که با توجه به بالا بودن تعداد پروژه‌ها در استان، با هوشمندسازی روند نظارت‌ها ، برخورد جدی با نظارت‌های رفاقتی وقطع همکاری با پیمانکاران بدعهد  تحولی در این بخش ایجاد خواهد شد.


کد خبر: 5128

دیدگاهتان را بنویسید