۲۰ واحد تجاری و مسکونی طعمه حریق امام‌زاده ابراهیم شفت شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به جزئیات حریق در امامزاده ابراهیم شفت گفت: در حادثه آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم بیش از ۲۰ واحد در آتش سوخته است.

به گزارش کاسپین محمدعلی ویشکایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به جزئیات حریق در امامزاده ابراهیم شفت اظهار کرد:

در حادثه آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم بیش از ۲۰ واحد در آتش سوخته است.

وی با بیان اینکه این آتش‌سوزی ساعت ۲۲ شب گذشته آغاز شد افزود: آتش‌نشانان از ایستگاه‌های رشت، فومن، صومعه‌سرا، شفت، احمد سرگوراب، امامزاده ابراهیم ، شهرک صنعتی و نصیرمحله در مهار این آتش کمک‌ کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان

با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، افزود: وزش باد نسبتاً شدید به افزایش سطح آتش‌سوزی کمک کرده است.

به گفته ویشکایی، خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته است.


کد خبر: 37992

دیدگاهتان را بنویسید