به گزارش کاسپین آتشسوزی گسترده در منطقه امامزاده ابراهیم شفت که از ساعاتی پیش آغاز شده بود، با تلاش نیروهای امدادی از شهرهای شفت، احمدسرگوراب، چوبر، فومن و رشت، بهصورت نسبی مهار شد.
ارسلان مقیمی، سرپرست فرمانداری شفت، در گفتوگو با خبرنگار فارس از کنترل حریق خبر داد و اظهار کرد: با توجه به وزش باد گرم، احتمال گسترش آتش وجود داشت، اما حضور بهموقع نیروهای امدادی از پیشرفت آن جلوگیری کردند.
وی با اشاره به تداوم عملیات اطفاء، تأکید کرد که تا خاموشی کامل آتش، نیروهای امدادی در محل حضور خواهند داشت.
در این حادثه تاکنون بیش از پنج واحد مسکونی، تجاری و اقامتی دچار حریق شدهاند و ارزیابی دقیق خسارات پس از اطفاء کامل اعلام خواهد شد.
محمد تقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در گفتگو با خبرنگار فارس در شفت اظهار کرد که تختهای درمانی ویژه در مرکز سوانح و سوختگی ولایت رشت مهیا شده و آماده ارایه خدمات درمانی به سانحه دیدگان حریق امامزاده ابراهیم شفت است.
به گفته رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان شفت، تاکنون هیچ گزارشی از تلفات جانی ساکنان، مسافران یا گردشگران ثبت نشده است.
علت وقوع آتشسوزی همچنان در دست بررسی است.
کد خبر:
37988
