به گزارش کاسپین علیرضا خادمیان رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بهشهر اظهار کرد: عصر امروز در پی گزارشی مبنی بر وقوع یک مورد آتشسوزی در یکی از مجتمعهای پزشکی بهشهر بلافاصله نیروهای آتشنشانی به محل حادثه اعزام شدند و عملیات مهار آتش را آغاز کردند.
وی افزود: بر اساس بررسیهای اولیه آتشسوزی عامل بیرونی نداشت و از یکی از واحدهای این مجتمع آغاز شد و به نمای ساختمان سرایت کرد.
رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهشهر یادآور شد: باتوجهبه پوشش کامپوزیت نمای ساختمان، سرعت سرایت آتش به نمای بیرونی ساختمان زیاد بود و به همین دلیل آتش بهسرعت به نمای ساختمان کشیده شد.
خادمیان گفت: با اعزام چهار دستگاه خودروی آتشنشانی و حضور نیروهای ایستگاههای آتشنشانی بهشهر، عملیات مهار آتش بهسرعت آغاز و پیش از سرایت آتش به ساختمانهای اطراف، آتشسوزی مهار شد.
وی افزود: این حادثه با تخلیه بهموقع ساختمان خوشبختانه تلفات جانی نداشت و واحدهای داخلی ساختمان نیز به جز سوختن پنجرههای رو به نمای ساختمان و دودگرفتگی خسارت چندانی ندیدند. اما نمای ساختمان تقریباً به طور کامل سوخت.
خادمیان گفت: همکاران ما در حال پاکسازی کامل محل حادثه هستند و علت حادثه پس از کارشناسیهای لازم اعلام میشود
کد خبر:
37701
