به گزارش کاسپین، ، عبدالله حسنزاده امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی دريافت گزارشهای مردمی مبنی بر قدرتنمايی و حمل سلاح سرد نزاع، درگيری و ايجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط دو نفر از اراذل و اوباش، بررسی موضوع بهصورت ويژه در دستور کار ماموران يگان امداد ساری اين شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران يگان امداد ساری پس از هماهنگی قضائی با انجام تحقيقات ميدانی متهمان را شناسايی و آنها را در عملياتی مقتدرانه دستگير و از آنها انواع سلاح سرد نيز کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری با بيان اينکه متهمان پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: امنيت و آرامش مردم خط قرمز پليس است و هرکس به هر طريقی بخواهد آن را خدشهدار کند با برخورد قاطع و قانونی پليس روبهرو خواهد شد.
کد خبر:
35011
