داماش در مس ذوب شد

هفته پانزدهم لیگ دسته یک فوتبال داماش گیلان مقابل میزبان خود مس سونگون ورزقان متحمل شکست ۴ بر صفر شد

به گزارش کاسپین، هفته پانزدهم لیگ دسته یک فوتبال داماش گیلان مقابل میزبان خود مس سونگون ورزقان متحمل شکست ۴ بر صفر شد

در غیاب رحمان جهانشاهلو، علی‌رضا ابراهیمی کاپیتان تیم وظیفه هدایت و سرمربیگری را بر عهده گرفت

طبق شنیده‌ها و قراردادی که در رسانه‌ها منتشر شده، بازیکنان داماش گیلان به شرط و شروطی که علیرضا ابراهیمی نمایندگی بازیکنان را عهده‌دار بود، حاضر شدند تا پایان نیم‌فصل نخست در تمرینات و مسابقات حضور پیدا کنند.


کد خبر: 35009

دیدگاهتان را بنویسید