۳ امتیاز حاصل کار نمایندگان استان‌های شمالی در لیگ یک فوتبال

تیم فوتبال شهرداری آستارا برابر پارس جنوبی جم به شکست و تیم فوتبال شهرداری نوشهر برابر بعثت کرمانشاه به برتری دست یافت.

به گزارش کاسپین تیم فوتبال شهرداری نوشهر در هفته چهاردهم لیگ آزادگان با نتیجه دو بر صفر بعثت کرمانشاه را شکست داد و با کسب سه امتیاز این مسابقه موقتا به رتبه نهم جدول رسید.

علی نصیری در دقیقه 23 مسابقه اولین گل را برای شهرداری نوشهر به ثمر رساند و در نیمه دوم محمد صابری‌پور توانست برد این تیم را قطعی کند و فاصله را به دو گل افزایش دهد.

بعثت کرمانشاه پیش از این مسابقه 22 امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار داشت و شرایط بهتری نسبت به شهرداری در جدول لیگ یک داشت اما در این مسابقه نتیجه را به شهرداری نوشهر واگذار کرد تا فشردگی در میانه جدول بالاتر از قبل شود.

شهرداری نوشهر هفته گذشته شکست سنگینی را مقابل فجرسپاسی تجربه کرده بودند اما شاگردان ربیعی با کسب دومین پیروزی متوالی خانگی شرایط بهتری در جدول لیگ یک به دست آوردند.

در آخرین بازی دیدارهای امروز لیگ یک پارس جنوبی جم میزبان شهرداری آستارا بود. دیداری که در آن شاگردان رجب‌زاده توانستند مقابل مهمان قعرنشین خود یک برد پرگل رقم بزنند.

طبق انتظار بازیکنان پارس جنوبی بازی را هجومی آغاز کردند، اما تا رسیدن به گل اول مدت نسبتا زیادی منتظر ماندند. در دقیقه ۴۰ محمد سلطانی‌مهر حساب کار را یک بر صفر کرد تا رجب‌زاده و شاگردانش برنده به رختکن بروند.

نیمه دوم میل هجومی پارس جنوبی بیشتر شد. آنها در دقیقه ۷۶ با عباس بوعذار به گل رسیدند تا خیالشان بابت برد راحت شود. در آخرین دقیقه بازی نیز داور یک خطای پنالتی اعلام کرد و سلطانی‌مهر توانست با تبدیل آن به گل خودش را مرد دو گله میدان کند.

در حالی که بازی رو به اتمام بود عرفان پورافراز در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده چهارمین گل بازی را به ثمر رساند تا پرگل‌ترین برد این هفته به نام تیمش رقم بخورد.

پیروزی چهار بر صفر پارس جنوبی جم در این بازی این تیم ۲۲ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به آریو اسلامشهر در رتبه ششم جدول قرار گرفت. شهرداری آستارا هم با پنج امتیاز در آخرین رتبه جدول باقی ماند.

 


کد خبر: 34682

دیدگاهتان را بنویسید