جیره بندی آب در برخی محلات بالادست رستم آباد

رئیس آب و فاضلاب رستم آباد گفت : به دلیل سوختن پمپ آب و سقوط لوله انتقال آب چاه کلورز رستم آباد ، این چاه از مدار بهره برداری خارج شده است.

به گزارش کاسپین،  حمید صابری با اشاره به اینکه به علت وقوع حادثه در چاه کلورز رستم آباد، این چاه از مدار بهره برداری خارج شد گفت: در مناطقی از شهر از جمله مسکن مهر، پشته، جلالیه و خیابان‌های کیکاووس لطیفی و عبید زاکانی که در بالادست قرار دارد تا اطلاع بعدی آب به صورت جیره بندی بین خانوار‌های این منطقه توزیع خواهد شد.

وی از شهروندان رستم آباد خواست برای بهره مندی از آب شرب نسبت به ذخیره سازی آب و مصرف بهینه آن اقدام کنند.

محلات بالادست رستم آباد حدود ۴۰۰ خانوار دارد.


کد خبر: 34243

دیدگاهتان را بنویسید