تعداد مسمومین با الکلی تقلبی در مازندران افزایش یافت

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از افزایش تعداد افرادی که بدلیل مسمومیت با الکل تقلبی به مراکز درمانی استان مراجعه و بستری شدند خبر داد و گفت: تا ظهر روزچهارشنبه حدود ۱۶۰ نفر به بیمارستان های مازندران مراجعه کردند.

به گزارش کاسپین، مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از افزایش تعداد افرادی که بدلیل مسمومیت با الکل تقلبی به مراکز درمانی استان مراجعه و بستری شدند خبر داد و گفت: تا ظهر روزچهارشنبه حدود ۱۶۰ نفر به بیمارستان های مازندران مراجعه کردند.


کد خبر: 32181

دیدگاهتان را بنویسید