رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: یک جوان مشهدی شب گذشته در دریای بابلسر غرق شد.
به گزارش کاسپین، نقی کریمیان رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران در گفتوگو با خبرنگاران در مازندران از غرق شدن یک جوان مشهدی شب گذشته در دریای بابلسر خبر داد و اظهار کرد: این فرد نخستین غریق طی پاییز امسال در دریای مازندران بوده است.
رئیس هیأت نجاتغریق و غواصی مازندران بیان کرد: طرح ساماندهی دریا به پایان رسید کلی ناجیان غریق با توجه به حضور مسافران بهصورت داوطلبانه در سواحل استان فعال هستند.
کریمیان خاطرنشان کرد: این جوان طی شب که شنا در دریای مازندران ممنوع است و ناجیان غریق در دریا حضور ندارند، وارد دریا شد.
کد خبر:
31913
