امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

نجات نوجوان ۱۴ ساله در دریای پرتلاطم کاسپین

ناجیان غریق رشت، نوجوان ۱۴ ساله بیگانه با فنون شنا را از مرگ حتمی نجات دادند.

به گزارش کاسپین، هواشناسی استان گیلان طی روزهای اخیر در پیش‌بینی‌های خود اعلام کرد که توده هوای سرد و بارشی در منطقه فعال بوده و دریا نیز برای فعالیت‌های دریایی نامناسب است.

به رغم هشدارهای هواشناسی، عوامل امدادی و نجات استان حاضر در سطح سواحل نیز در حالت آماده‌باش قرار گرفتند و مانع از فعالیت‌های دریایی نظیر شنا شدند.

علیرغم مراقبت‌های نقطه‌به‌نقطه سواحل استان توسط ناجیان غریق و عوامل امدادی، برخی از مسافران و گردشگران تن به آب زده و درگیر تلاطم دریای طوفانی شدند.

صبح امروز تلاش ناجیان غریق رشت نوجوان ۱۴ ساله‌ای را به آغوش خانواده بازگرداند.

به گفته امیر مومنی رئیس هیئت نجات غریق و غواصی شهرستان رشت، ناجیان هیئت نجات غریق و غواصی شهرستان با همکاری تیم امدادی هلال احمر که درحال گذشت زنی بودند، متوجه شدند نوجوان ۱۴ ساله در سواحل حاجی بکنده به علت عدم آشنایی با فنون شنا و بی توجهی والدین در حال غرق شدن است در همین حین ناجیان هیئت نجات غریق و غواصی شهرستان رشت بلافاصله و با سرعت العمل به موقع فرد مغروق از آب گرفته و بعد از انجام اقدامات امدادی وی را به خانواده اش تحویل دادند.

مطابق پیش‌بینی های هواشناسی، توده هوای سرد و بارشی همراه با باد شدید در سطح استان به ویژه سطح سواحل مستقر بوده و فعالیت دریانوردی و دیگر فعالیت‌هایی دریایی ممنون است.


کد خبر: 31734

دیدگاهتان را بنویسید