امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

شاگردان حمید درخشان در داماش نخستین شکست خود را تجربه کردند

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته دوم رقابت‌های لیگ یک مقابل مس شهربابک با نتیجه دو بر صفر متحمل شکست شد

به گزارش کاسپین، دو تیم فوتبال داماش گیلان و مس شهربابک در هفته دوم رقابت‌های لیگ یک فوتبال از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه اختصاصی مس شهربابک به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان حمید درخشان با ترکیب سعید ابراهیم‌پور، آرمان لطف خدا، کنعان طاهرنژاد، محمد امینی، میلاد رویین، محمد شریفی، سعید حسین پور، مهرداد بایرامی، محمد مهدی‌خانی، فردین نجفی و سامان مهرابی زاده وارد زمین شدند.

در سوی مقابل محمود فکری در تیم مس آیدین قویدل، محسن آقایی، امین رضایی، مجید تاجیک، علیرضا ولی‌زاده، محمدطاهر امینی، اکبر کربلایی، ایمان رازانی، علی قربانخانی، محمدرضا رئوفی‌منش و پوریا غلامی را به میدان فرستاد.

نیمه نخست مسابقه با حملات مس شهربابک آغاز شد. داماشی‌ها نیز چشم به ضد حملات دوختند. مصدومیت فردین نجفی در همان ۱۰ دقیقه ابتدایی مسابقه سبب شد رضا زاهدتبار در تعویضی اجباری جایگزین وی شود.

حملات مس در دقیقه ۳۷ منجر به گل برتری این تیم در نیمه نخست شد؛ علیرضا ولی زاده زننده تک‌گل مسی‌ها در نیمه نخست بود تا داماش قفل دروازه داماشی‌ها در فصل جدید در هفته دوم شکسته شود.

دو تیم در نیمه دوم با رویکردی متفاوت وارد زمین شدند. داماشی‌ها برای جبران نتیجه و مس شهربابک برای حفظ برتری خود وارد میدان شدند.

مس شهربابک در نیمه دوم نیز بازی را هجومی آغاز کرد علیرضا ولی زاده در دقیقه ۵۹ دبل کرد.

داماش گیلان پس از دریافت گل دوم تبدیل به تیم متفاوتی شد و ورود علی خدایی و رضا آذری بجای میلاد رویین و سعید حسین پور مزیت بر علت شد تا خون تازه‌ای در رگ‌های داماش جریان یابد. داماش توسط سامان مهرابی زاده روی یک ضربه ایستگاهی به گل دست‌یافت ولی کمک‌داور با زدن پرچم آفساید سبب شد این گل مردود اعلام شود.

جایگزینی فرشاد هاشمی و سجاد قلی بیگی بجای رضا زاهدتبار و محمد مهدی‌ نیز در ادامه ثمری در برنداشت و نخستین شکست داماش در فصل جدید با نتیجه دو بر صفر مقابل مس شهربابک رقم خورد.

شایان ذکر است که با توجه به تصمیات سازمان لیگ قرار بود این بازی در زمین چمن طبیعی برگزار شود اما در آخرین لحظات مکان بازی تغییر کرد و بازی در چم مصنوعی برگزار شد که این امر باعث مصدومیت فردین نجفی بازیکن داماش شد


کد خبر: 31688

دیدگاهتان را بنویسید