امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

لاهوتی: وزیر جهاد کشاورزی سریعآ به حل مشکلات چایکاران ورود کند

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم دریافت مطالبات چایکاران در استان‌های شمالی گفت: وزیر جهاد کشاورزی باید سریعاً یک جلسه فوری در موضوع چای و برنج تشکیل دهد و این فاجعه را که خود دولت یعنی وزیر جهاد کشاورزی وقت به وجود آورده است حل کنند.

به گزارش کاسپین، مهرداد لاهوتی عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم دریافت مطالبات چایکاران در استان‌های شمالی اظهار کرد: هنوز بیش از ۷۰ درصد از مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند که جای بسیار تأسف دارد.

وی با اشاره به واردات بی‌رویه چای به کشور در سال ۱۴۰۱ گفت: در سال ۱۴۰۱ با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که ۱۰۱ هزار تن چای به کشور وارد شد که همین امر سبب شد تا چایکاران در فروش محصولات خود دچار مشکل شوند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم توجه به برگزاری جلسه فوری با وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تعیین تکلیف وضعیت چایکاران بیان کرد: وزیر جهاد کشاورزی باید سریعاً یک جلسه فوری در موضوع چای و برنج تشکیل دهد و این فاجعه را که خود دولت یعنی وزیر جهاد کشاورزی وقت به وجود آورده است حل کنند.

به گفته لاهوتی، بحث چای، زعفران، برنج، سیب‌زمینی و دیگر محصولات کشاورزی وجود دارد و وزیر جهاد کشاورزی هم باید به دولت کمک کند و هم با توجه به اینکه خودش در جایگاه نمایندگی مجلس با این مسائل آشنا بوده، در رسیدگی به درد مردم، کشاورزان و مستأصلین به صورت ویژه عمل کند.


کد خبر: 31676

دیدگاهتان را بنویسید