امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰

سازمان بازرسی به ۳۷۰ پروژه‌ نیمه تمام استان گیلان ورود کرد

به گفته بازرس کل استان گیلان، مشکلات ۳۷۰ طرح‌ نیمه‌تمام در حوزه‌های مختلف باید پیگیری و بر اتمام هرچه سریعتر این طرح‌ها اهتمام جدی شود.

به گزارش گاسپین، جان احمد آقایی رئیس‌کل بازرسی گیلان ظهر امروز در نشست پایش و بررسی روند اجرای طرح‌های نیمه‌تمام گیلان در حوزه‌های آب، فاضلاب، راهسازی و راه آهن و در سالن اجتماعات اداره‌کل بازرسی استان با تأکید بر لزوم توجه به پیگیری اجرای طرح‌های نیمه‌تمام اظهار کرد: طبق آخرین بررسی‌ها، پنج عامل کمبود اعتبارات و مصالح، تعارضات، مشکلات محیط زیستی و اختلافات بین دستگاهی از عمده‌ترین دلایل به تعویق افتادن اجرای طرح‌های نیمه‌تمام در استان است.

وی با بیان اینکه طرح‌های نیمه تمامی در استان وجود دارد که بین یک تا ۲۵ سال از زمان کلنگ‌زنی آن می‌گذرد، افزود: بهره‌برداری از این پروژه‌ها، مطالبه جدی مردم گیلان است.

بازرس کل استان گیلان با تأکید بر لزوم تعامل جدی مجموع دستگاه‌های دست‌اندرکار برای اتمام هرچه سریعتر طرح‌های عمرانی و زیربنایی استان بیان کرد: پیگیری مستمر مسؤولان برای تسریع در روند اجرا از عمده‌ترین مطالبات مردمی است.

به گفته آقایی، در حال حاضر اداره کل راه و شهرسازی ۲۳ طرح نیمه‌تمام، شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل ۱۳ طرح نیمه‌تمام، آبفای گیلان ۱۲ طرح نیمه‌تمام و شرکت آب منطقه ایی گیلان ۳۲۷ طرح نیمه‌تمام دارند که رصد و پیگیری موانع اجرا در دستور کار بازرسی استان قرار دارد.


کد خبر: 30922

دیدگاهتان را بنویسید