امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

کوهنورد گرفتار شده در ارتفاعات آستارا نجات یافت

به گفته فرمانده مرزبانی آستارا، سه کوهنورد اردبیلی که در ارتفاعات حیران بخش مرکزی آستارا ناپدید شده بودند، پیدا و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

به گزارش کاسپین، سرهنگ هادی قاسمی فرمانده مرزبانی آستارا امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به گزاشر مفقوی چند کوهنورد اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌ها پلیسی، مبنی بر گم شدن سه کوهنورد در ارتفاعات حیران بخش مرکزی آستارا، بلافاصله تلاش و عملیات جستجو جهت پید کردن کوهنوردان در دستور کار مامورین قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این کوهنوردان که از اهالی استان اردبیل بودند از عصر روز گذشته در ارتفاعات گیلان ناپدید شده بودند، گفت: مرزداران با همکاری عوامل جمعیت هلال احمر و مرزنشینان، بلافاصله عملیات جستجو را آغاز و با تلاش‌های فراوان، پس از ساعت‌ها جستجوی گسترده موفق شدند کوهنوردان را پیدا کنند.

فرمانده مرزبانی آستارا با اشاره به اینکه، مامورین در پی این عملیات هر سه کوهنورد را نجات داده و به آغوش خانواده های‌شان بازگرداندند، افزود: در جهت خدمت‌رسانی به مردم و مرزنشینان، حفظ امنیت و پیشگیری از جرایم به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنیم و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنیم.


کد خبر: 30862

دیدگاهتان را بنویسید