امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
در هفته پژوهش انجام شد ؛

تفاهم نامه علمی، پژوهشی شرکت نفت گیلان با موسسه آموزش عالی راهبرد شمال امضاء شد

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ، مجتبی شکوری ،از امضاء تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی این شرکت با موسسه آموزش عالی راهبرد شمال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان و به نقل از شکوری ، تفاهم نامه مشترک علمی و پژوهشی با هدف توسعه و ارتقای سطح علمی و استفاده از ظرفیت های کارکنان ، مابین سرپرست منطقه گیلان و مدیر موسسه آموزش عالی راهبرد شمال منعقد شد .
در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از اعضای کمیته پژوهش منطقه ، امضای تفاهم نامه همکاری صنعت و دانشگاه را از اهداف بزرگ شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان دانست .
وی افزود : « انعقاد این تفاهم نامه گام موثری برای استفاده و بکارگیری دانش فنی روزدنیا در اجرای طرح های پژوهشی ،توسعه ای و آموزشی و استفاده بهینه از ظرفیتهای موجود و پرورش نیروی انسانی کارآمدتر در شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان است . »
گفتنی است موسسه راهبرد شمال درسال 1386 تاسیس شده و دارای 15 عنوان رشته در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد و تاکنون 396 مقاله علمی در نشریات و همایشهای داخلی منتشر نموده است .


کد خبر: 2930

دیدگاهتان را بنویسید