امروز: ۱۴۰۳/۰۳/۱۳

«جهش تولید» در سایه همدلی محقق می شود

 مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در حاشیه  نشست شورای اداری شهرستان رودبار  درسالن همایش شهید ملکی سیمان خزر عنوان کرد: همدلی و هم افزایی مسیر تحقق «جهش تولید» را در بخش های مختلف هموار می کند.

 

به گزارش کاسپین به منظور پیگیری و بررسی مسائل و موضوعات مرتبط با شهر لوشان جلسه شورای اداری شهرستان رودبار با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر بابایی امام جمعه شهر لوشان ، دکتر طهمورث عموپور فرماندار شهرستان ، معاونین فرمانداری و مدیران و روسای ادارات به میزبانی شرکت سیمان خزر در همایش‌ شهید ملکی شرکت سیمان خزر برگزار شد.

در این نشست دکتر اسحق جمال امیدی ضمن خیر مقدم به میهمانان و تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع)، با تشریح نقش و جایگاه شرکت سیمان خزر در چرخه اقتصاد شهرستان و استان گیلان، به بیان برخی مسائل و موانع پیش روی تولید پرداخته و اظهار کرد: از مساعدت کلیه مدیران شهرستان رودبار در راستای در تحقق جهش تولید قدردانی نموده و این پشتوانه ارزشمند را یکی از ارکان تحکیم خدمت رسانی این واحد صنعتی به منطقه دانست.

در ادامه این جلسه دکتر طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار  ضمن تقدیر از زحمات مدیریت و کارکنان شرکت سیمان خزر در عرصه تولید، عنوان نمود این دستاورد‌ها موجبات دلگرمی و امیدواری مردم شریف شهرستان رودبار را فراهم کرده است.

در ادامه جلسه شورای اداری شهرستان حجت الاسلام علی اکبر بابایی امام جمعه شهر لوشان ، شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر لوشان ، و تعدادی از  مدیران و روسای شهرستان به بررسی مسائل و موضوعات مرتبط پرداخته و فرماندار ضمن جمع‌بندی دستوراتی را به معاونین و روسای ادارات ابلاغ کردند.


کد خبر: 28165

دیدگاهتان را بنویسید