امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰

ضرب و شتم جنگلبان رشتی/ ضارب گریخت

آژانس خبری کاسپین - سرپرست منابع طبیعی گیلان از ضرب و شتم جنگلبان رشتی توسط قاچاقچی چوب خبر داد و گفت: ضارب پس از زیر گرفتن مامور یگان حفاظت منابع طبيعی با خودروی حامل چوب قاچاق از محل حادثه گریخت.

سید مازیار رضوی در گفتگو با خبرنگار  کاسپین، اظهار کرد: حفاظت و صیانت از جنگل ها و انفال جزو اولویت های منابع طبیعی است.
وی از ضرب و شتم جنگلبان رشتی توسط قاچاقچی چوب خبر داد و افزود: جنگلبان رشتی در حین انجام وظیفه و حفاطت از انفال و عرصه های جنگلی مورد ضرب و شتم قاچاقچی چوب قرار گرفت.

سرپرست منابع طبیعی گیلان با اشاره به جزئیات بیشتر از عملیات مبارزه با قاچاقچیان چوب در منطقه لشت نشا و خشکبیجار رشت، اضافه کرد: پرسنل یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان رشت در منطقه لشت نشا و خشکبیجار با مشاهده عامل قاچاق چوب در اقدامی شجاعانه مانع از حرکت قاچاقچی شد.
رضوی با بیان اینکه قاچاقچی با زیر گرفتن مامور یگان حفاظت، گریخت، گفت: تلاش جنگلبان رشتی در متوقف کردن قاچاقچی چوب بی نتیجه بود و فرد قاچاقچی با خودروی حامل چوب قاچاق مامور یگان حفاظت را زیر گرفت و متواری شد‌.
وی با بیان اینکه شماره پلاک خودروی فرد قاچاقچی ضبط شده است، افزود: تلاش برای دستگیری فرد ضارب و قاچاقچی با کمک پلیس ادامه دارد.


کد خبر: 19027

دیدگاهتان را بنویسید