امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰

والیبالیست گیلانی به تیم ملی دعوت شد

آژانس خبری کاسپین -محمد فلاح والیبالیست گیلانی و اهل شهرستان آستانه‌اشرفیه، به لیست نهایی تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در شهر ارومیه دعوت شد.

به گزارش کاسپین، بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریور با حضور ۱۸ تیم به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.

تیم ملی ایران بعد از لیگ ملت‌ها در تهران اردو  خود را آغاز و از ۱۴ مرداد هم اردوی آماده‌سازی خود را در ارومیه آغاز کرد تا آماده حضور در جام بیست و دوم شود و از عنوان قهرمانی خود دفاع کند که در این اردو سه والیبالیست گیلانی یعنی علی رمضانی، مهدی جلوه و محمد فلاح حضور داشتند.

حال امروز و در آستانه آغاز مسابقات والیبال قهرمانی آسیا بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران اسامی ۱۴ بازیکن نهایی حاضر در این دوره از مسابقات از جمله سیدمحمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، محمد ولی‌زاده، پوریا حسین‌خانزاده، میثم صالحی، شهروز همایونفرمنش، مبین نصری، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، محمدطاهر وادی، جواد کریمی و محمد فلاح  را معرفی کرد که در آن نام محمد فلاح والیبالیست گیلانی هم به چشم می‌خورد.

همچنین به دستور سرمربی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران به منظور حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی هانگژو کشور چین که از  ۲۸ شهریور تا چهار مهرماه به اردوی تیم ملی ب دعوت کرد که مهدی جلوه و علی رمضانی دو والیبالیست گیلانی حاضر در این اردو هستند.


کد خبر: 17988

دیدگاهتان را بنویسید