امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰

حریقِ بوجاق دوباره شعله ور شد

آژانس خبری کاسپین -رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان آستانه‌اشرفیه از مقوع حریق در پارک ملی بوجاق در بندر کیاشهر خبر داد و گفت: از ساعت ۱۹ امروز شاهد وقوع آتش در این پارک ملی بودیم که بلافاصله نیروهای امدادی و آتش نشانی در محل ایجاد حریق حار و شروع به اطفای آن کردند.

به گزارش کاسپین، خسرو آرنگ رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان آستانه‌اشرفیه  با اشاره به آماده‌باش نیروهای امدادی در خصوص مقابله با موقع آتش در چند روز گذشته اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران شهرستان و هواشناسی از چند روز گذشته با توجه به گرمای هوا هشدار وقوع آتش در مراتع جنگلی را صادر کرده بوده و تمامی دستگاه‌ها در آماده باش کامل بودند.

وی، از مقوع حریق در پارک ملی بوجاق در بندر کیاشهر خبر داد و گفت: از ساعت ۱۹ امروز شاهد وقوع آتش در این پارک ملی بودیم که بلافاصله نیروهای امدادی و آتش نشانی در محل ایجاد حریق حار و شروع به اطفای آن کردند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان آستانه‌اشرفیه با اشاره به مهار حریق در پارک ملی بوجاق بندر کیاشهر، افزود: برای مهار کامل این آتش سه دستگاه بولدزر برای ایجاد کانال به منظور انجام عملیات خاکبرداری و اطفای حریق در محل حاضر و بعد از دو ساعت حریق به طور کامل مهار شد.

آرنگ با تأکید بر بررسی علت ایجاد حریق در پارک ملی بوجاق بیان کرد: میزان خسارت و علل حادثه در دست بررسی بوده و در صورت علت انسانی با فرد و یا افراد خاطی برخورد و آنان به مراجع قضایی تحویل داده خواهند شد.


کد خبر: 17975

دیدگاهتان را بنویسید