آژانس خبری کاسپین -یکدوره جشنواره مینی بسکتبال استان گیلان در سالن شش هزار نفری رشت برگزار شد.
به گزارش کاسپین، صدف گلمیرزاده مسول کمیته مینی بسکتبال دختران گیلان هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی استعدادهای برتر در جهت پشتوانه سازی بسکتبال استان عنوان کرد.
وی گفت : در جشنواره مینی بسکتبال دختران گیلان 19 تیم به همراه 200 بازیکن شرکت داشتند که در پایان ۵۰ بازیکن مستعد به مرحله بعد جشنواره دعوت شدند.
رضوانشهر، درفک ، درفک نوین ، رایان رشت، کاظمی ، ملکی، رفاه لاهیجان، کاوه رودسر، بیستون رودسر ، لاهیگ لاهیجان، گودرزی، یوسفی، هایپر ۱، هایپر ۲، طلسچی انزلی، سایه انزلی، باقری، عادلی صومعه سرا و عادلی رشت تیم های شرکت کننده در این جشنواره بودند.
کد خبر:
16760
