امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۳۰

پیشتازی گیلان در سازماندهی ورزشکاران با ۱۳۸ هزار نفر/ ۱۶۰ مدال آور تجلیل شدند

آژانس خبری کاسپین- مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از تجلیل ۱۶۰ ورزشکار مدال آور استان خبر داد و گفت: طبق آخرین آمار حدود ۱۳۸ هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در گیلان فعالیت می کنند.

 

به گزارش  خبرنگار  کاسپین، جهانبخش آرمان در نشست هم اندیشی با روسای هیاتهای ورزشی گیلان، اظهار کرد: با توجه به این آمار, حدود ۵.۵ درصد از جمعیت گیلان به طور سازمان یافته ورزش می کنند که میانگین کشوری حدود ۴.۵ درصد است.
وی ادامه داد: انتظار داریم که رقم ورزشکاران سازمان یافته بیش از این در گیلان افزایش یابد تا قشر بیشتری از جامعه به طور سازمان یافته به امر ورزش بپردازند.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از تجلیل ۱۶۰ ورزشکار مدال آور استان خبر داد و بیان کرد: توجه به هیئت های فعال ورزشی گیلان، ویژه است.
آرمان با بیان اینکه به بازی های آسیایی چشم دوختیم، گفت: انتطار می روند هم از لحاظ حضور ورزشکاران و همچنین کسب مدال، جامعه ورزشی گیلان در بازی های آسیایی بدرخشد.
وی با تاکید بر اینکه آموزش محوری ملاک کار هیئت های ورزشی باشد، افزود: با توجه به در پیش بودن مسابقات المپیک ۲۰۲۴، انتطار می رود هیئتهای ورزشی مقوله آموزش را جدی بگیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه این استان مهد استعدادهای درخشان است، گفت: با آموزش به خصوص در رشته های پایه، می توانیم این استعدادها را کشف و شکوفا کنیم.
آرمان از بازسازی ۵۰ سالن ورزشی در گیلان خبر داد و اضافه کرد: سالن ها و اماکن ورزشی در اختیار هیئت ها قرار می گیرد تا از این طریق درآمدزایی کنند.
وی با بیان اینکه روسای هیئتهای ورزشی الگوهای رفتاری و اخلاقی جوانان هستند، افزود: اجازه نمی دهیم فرد یا افرادی در امور هیئت ها دخالت کند.


کد خبر: 15299

دیدگاهتان را بنویسید