امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان:

رونق تولید و شکوفایی اقتصادی با تلاش اتاق بازرگانی محقق می شود

کاسپین - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با بیان اینکه رونق تولید و شکوفایی اقتصادی با توان و تلاش اتاق بازرگانی محقق می شود، گفت: اتاق بازرگانی امید را در شریان های اقتصادی و تجاری گیلان زنده کند.

به گزارش خبرنگار کاسپین، سیدمحمد اسحاقی در نشست مشترک با اعضای هیئت رییسه و نمایندگان اتاق بازرگانی گیلان، اظهار کرد: مدیران سازمان ها و دستگاه ها به منافع فردی، سازمانی و تیمی و ملی پاسخ مثبت دهند.
وی ادامه داد: ارجح گذاری منافع ملی و سازمانی بر منافع فردی منتج به موفقیت در همه عرصه ها می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با تاکید بر لزوم توجه به منافع ملی از سوی دستگاه ها و مسئولان، اضافه کرد: توجه به منافع ملی با تکیه بر برنامه محوری و ارزش گذاری در کارها محقق می شود.
اسحاقی خطاب به فعالین اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی، گفت: برای توسعه اقتصادی و تجاری گیلان ریل گذاری کنید.
وی با تاکید بر ساماندهی اتاق بازرگانی گیلان از سوی هیئت رئیسه جدید، افزود: امید را در شریان های اقتصادی و تجاری گیلان زنده کنید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با بیان اینکه رونق تولید و شکوفایی اقتصادی با توان و تلاش اتاق بازرگانی محقق می شود، گفت: تیم اقتصادی استانداری گیلان تمام وقت و تمام قد در خدمت فعالان اقتصادی و تجاری و اتاق بازرگانی استان است.


اتاق بازرگانی خط مقدم اقتصاد و تولید

«قاسم رضاییان» رئیس اتاق بازرگانی گیلان در این نشست اظهار کرد: گیلان ظرفیت های خوبی در حوزه تجاری و اقتصادی دارد که باید به آن پرداخته شود.
وی با تاکید بر نگاه اقتصادی و تجاری در بخش های مختلف سرمایه گذاری گیلان، افزود: اتاق بازرگانی گیلان نگاه اقتصادی و تجاری در عرصه فرصت های سرمایه گذاری در استان دارد.
رئیس اتاق بازرگانی گیلان با اشاره به قرارگیری این استان در شاهراه اقتصادی اوراسیا، بیان کرد: فرصت های اقتصادی و تجاری خوبی برای گیلان فراهم شده است که باید از این ظرفیت ها به بهترین نحو استفاده کرد.
رضاییان، اتاق بازرگانی را خط مقدم اقتصاد و تولید برشمرد و اضافه کرد: گیلان دروازه تجارت اوراسیا است و اتاق بازرگانی می تواند در تحقق این مهم، پیش قراول باشد.

گفتنی است، ساماندهی گمرک مرزی آستارا، تسهیل بخشی روند صادرات کالا، گسترش روابط تجاری با کشورهای همسایه، راه اندازی برخی کارخانجات راکد و توسعه ریلی گیلان بخشی از مطالبات و دغدغه های فعالین اقتصادی و اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی گیلان بود که در این نشست مطرح شد.


کد خبر: 13659

دیدگاهتان را بنویسید